Extreme burner avr v1,4

Čtvrtek Duben 10 21:51:49 CEST 2014

Hezký večer,

	ten soubor EPP vypadl z programu UP a tak jsem jej tak nechala. Je to
již dlouho a sama na svůj program koukám dosti nechápavě :-)

	Všechny programy co jsem kdy zkoušela umějí načíst binární soubor, tak
snad i tento. Jen jsem si to chtěla ověřit. Pokud to nepůjde nějak
rozumně, tak mu to zítra zkusím převést do IntelHexu, na což jsem
vlastně svého času dělala program...

	Saša Svobodová