c přižezení adresy do ukazatele

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Duben 10 08:26:31 CEST 2014

To je hezké, mít přehled o časování tak v asm :-). Jde to, ale jako u většiny věcí v C jež jsou nedefinované/závislé na
kompilátoru, jak kde.

Pokud má procesor cache, pipeline a odhad pro výkon skoků a podobné vymoženosti, tak jste bezradný i u smyček v asm :-).
Na i51 to ještě jde, ale pak (časově k době vzniku) se to nějak „kazí“ :-)

Bez ukazatelů se neobejdete ani asm, Jak jinak zapíšete do registru v adresovém prostoru?

ced