Šířka papíru a univerzální ovladače tiskárny ve Windows XP

Čtvrtek Duben 10 05:45:16 CEST 2014

Dobré ránko,

	to není pocit :-)

	Od té doby se ale moc věcí změnilo, spousta vody uplynula v Labi,
Bílině i Ploučnici a tak jsem tiskárnu teprve nedávno dovezla z Děčína
domů. No a zkusila jsem ji, proti minulým pokusům tiskárna tiskne,
ačkoli kdyby byla někde na kase, tak lidi asi vyletí z kůže. To je proti
minulosti veliký pokrok.

	Jinak tiskárna je připojená na ECP+EPP port (snad to tak je BIOSu
nastavené, ale ECP je vidět ve Správce zařízení). Jen mne překvapuje, že
u univerzálního ovladače nelze nastavit libovolnou velikost papíru. U
jiných mi to jde, ale zjistila jsem, že to je služba ovladačů, ne
systému. Dělat moc pokusů s různými ovladači se mi nechce, to je jedna z
cest k nefungujícímu systému.

	Saša Svobodová