přechod z XP na Linux

Minář Petr 'měřák' pminar na centrum.cz
Středa Duben 9 22:58:03 CEST 2014

Zdravím,

narůstá to s aktualizacemi Windows a instalacemi programů, protože
katastrofa jménem "WinSXS", viz odstavec např. zde:
http://www.abclinuxu.cz/blog/Untitled/2013/5/windows-ani-po-20-letech-to-neni-lepsi

Kolega linuxák stále nadává, např. v práci má virtuální sedmičky x64
(jen na spuštění některých programů) a aby šetřil místem, tak má v W7
disku C: jen asi 1GB volného prostoru. Pro nainstalování Framework.NET
4.5.1 potřebuje cca 3GB volného prostoru (download + temp + instalace) a
jelikož nemá prostor, tak mu Windows update stále hlásí chybu při pokusu
o instalaci.

	Petr "měřák" Minář