Šířka papíru a univerzální ovladače tiskárny ve Windows XP

Středa Duben 9 21:01:43 CEST 2014

Dobrý večer,

     dovolím si narušit debatu o Win <> Unix či C a zeptám se na něco ze
světa Windows, tedy spíše tiskáren :-)

     Mám tu takovou maličkou, asi pokladní, tiskárnu a podařilo se mi ji
celkem zprovoznit. Windows XP ji berou jako "Generic / Text only" a
tisknou nějakou podivnou sadou. Ale "cestina" je v pořádku. Pokud zkusím
"Generic 9 pin" tak tiskne i grafiku, ale jen a pouze přímo ze sebe
(Zkušební stránka tiskárny), třeba z Wordu se to nepovede. Problém je
ale jiný: Dá se nějak univerzálnímu ovladači tiskárny říci, že papír je
role o šířce 6 cm? V nabídce ovladače je milion všech možných obálek a
šířek papíru, ale role tam není vůbec, ještě tak skládaný papír, a o
této šířce si mohu nechat jen zdát.

     Existuje nějaká finta, jak ovladači říci, co je v tiskárně za
papír? Podařilo se mi mu říci, že nemá podavač ale jen traktor. Toto
však nevím a googlením nenacházím nic rozumného. Případně, nemá někdo
originál ovladače? :-)

     Děkuji za pomoc, Saša Svobodová

PS: Tiskárnička je uP-42TP neznámého, patrně dálně-východního, výrobce.