[OT] Stehovani lednice - na lezato?

Středa Duben 9 08:36:12 CEST 2014

Přátelé, mám další dotaz k lednici: je možné ji převézt v poloze na ležato?
(Myslím tím novou.) V návodu se o přepravní poloze nic nepíše, je tam jen
uvedeno: "Doporučujeme vám, abyste se zapojením spotřebiče počkali nejméně
čtyři hodiny, aby olej mohl natéct zpět do kompresoru."

http://www.electrolux-ui.com/2012/280/150800CS.pdf

Na webu se o tom dají najít bouřlivé diskuze, ale nemám jasno v tom, jestli
je to mýtus nebo je na tom něco pravdy. Našel jsem zkušenosti pár lidí, co
ji samozřejmě stěhovali naležato a přežila bez úhony, ale znáte to, náhoda
je blbec.

Pavel Kadečka.