Poptavka: Regulator ke krokovemu motoru

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 9 00:43:27 CEST 2014

Dobrý den,

obrátil jse na mně známý s prosbou, abych mu pomohl najít kontrolér ke
krokáči, který by uměl toto:

Akce na zmáčknutí tlačítek:
- pomoci << a >> najeti do hlavniho smeru 0*
- ulozeni pozice hlavniho smeru 0*

Toto by mohlo být sekvenčně na jednom tlačítku:
- odjeti proti smeru hodinovych rucicek o 180*
- spusteni otaceni o 360* ve smeru hodinovych rucicek
- otoceni o 180* proti smeru hodinovych rucicek do hlavniho smeru

Původně chtěl 3000ot/min, ale pak jsem zjistil, že když to dá na jiné místo
v převodovce, bude stačit 600ot/min. Krokový motor ještě nemá (má tam
12V/1A), ale ten krokový by měl mít podobný výkon, takže teď ještě ani nezná
napětí jaké bude mít.

Já to dělat nebudu (čas), máte tip na něco hotového, nebo děláte někdo něco
takového? Může to být i osazená deska, kit, kryt si udělá sám.

Děkuji, JL.