Re: Terminologie - tepelné tiskárny

Petr Hronek trit na atlas.cz
Úterý Duben 8 22:17:07 CEST 2014

Dobrý den,
Termo - transfer jsou to tikárny kde je tenká fólie s tonerem mezi médiem a
tiskovou hlavou,
barvivo se přenese "přelepením" bod se ohřeje toner se přilepí k papíru a
zároveň s odlepí od fólie.
Odstíny se vytváří pomocí hustoty rastru. jsou monochromatické a dají se
"přestrojit" na termotisk.

Termo - sublimační jedná se o tisk pomocí odpaření určitého množství
barviva - množství odpařeného
barviva určuje sytost (odstín) díky přímému míchání barev nelza rozeznat
rastr.
Používá se podobná fólie ale s třemi nebo čtyřmi barvami v pevném pořadí,
velikost barevného
okénka fólie odpovídá velikosti papíru.barevný tisk probíhá po stránkách po
primárních barvách
na více průchodů.

chybné nastavení teploty u termo transferu znamená chybějící "potrhaný" nebo
rozpitý tisk,
zatímco u termosublimační je podexponovaný / přeexponovaný výtisk (světlý /
tmavý)

Pohodový večer.

Petr H