Re: OT: přechod z XP na Linux

Úterý Duben 8 22:10:51 CEST 2014

Souhlasim. Heslo si mam snadno pamatovat ja sam a nikdo jiny.

Coz mi pripomnelo pekny navod: http://xkcd.com/936/

A kdyz uz jsem u tech vzpominek, tak mam nejakou zasutou vzpominku z
prehistorie, ze s tou delkou byl problem (na Windows, ale to bylo tak v dobe
3.11 nebo NT nebo tak), protoze se to kodovalo po blocich po snad 8 znacich,
takze 16-znakove heslo bylo jen dvakrat tezsi lousknout nez osmiznakove.

D.O.