Re: OT: přechod z XP na Linux

Úterý Duben 8 21:55:38 CEST 2014

On 8 Apr 2014 at 11:37, Šerých Jakub wrote:
> Jednou vetou receno, na Linuxu je to vsechno asi tak stokrat rychlejsi,
> jednodussi a uzivatelem naprosto determinovatelne.
Na windows si to uzivatel taky naprosto determinuje (pokud chce) a pro
vsechny zaplaty je na webu popis. To se tyka systemu + aplikaci MS, nikoli
veci tretich stran.

> Navic antivirus pro samotny system neni treba,
Chapu dobre, ze kdyz antivirus na system neni treba, tak to na linux nejsou
viry? Jak je to zarizene? Da se o tom nekde neco fundovaneho precist?

> jedine treba na kontrolu prichozi posty, ktera by se mela posilat nekam
> dal.
To mame na serveru, postou mi virus neprisel ani nepamatuju.

Doufam, ze to neznelo moc hnusne, fakt me to o tech virech zajima.

D.O.