OT: přechod z XP na Linux

Úterý Duben 8 19:23:44 CEST 2014

K tomu absolutne nahodnemu generovani snad staci 3 radky programu ktery
bude rychle dokola inkrementovat byte a po stisku tlacitka prida znak. A
kdyz pujdete zrovna kolem, zmacknete tlacitko ;-) Prijde mi to
jednodussi a min riskantni, nez shanet brokovnici ;-) Druha vec bude si
takove heslo zapamatovat...