Re: OT: přechod z XP na Linux

Úterý Duben 8 15:03:48 CEST 2014

Já si na Windows XP skoro nemůžu stěžovat. Bootují rychle, běhají svižně
(mám už dost starý notebook Dell D600, 1,4GHz, 1GB RAM). Aktualizace jako
takové mám vypnuté, jen tam mám SP3.

Občas se ale stane, že se viditelně zpomalí, tak přes ctrl-alt-del spustím
task manager a vidím tam proces "setup.exe", který žere skoro celý výkon
CPU. Tak ho násilím ukončím a je po problému. Objevuje se to náhodně jednou
za pár měsíců. Nepřišel jsem na to, co to dělá, zkoušel jsem hledat na
webu, něco jsem i našel, ale nejsem o moc chytřejší.

P.K.