OT: přechod z XP na Linux

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Duben 8 11:54:09 CEST 2014

Dobrý den,

To "rychlejší" bych netvrdil. Na slabším PC (1GHz, 1GB) jsou WinXP o
hodně rychlejší než Ubuntu. Dá se použít Mint, a povypínat všechny
zbytečné animace a stínování, a podobné zbytečnosti. Potom je to tak
srovnatelné. Pokud to bude BFU uživatel používat jenom na internet,
poštu, office tak to zvládne. Ale nesmí si k tomu chtít připojit mobil,
nějakou exotickou klávesnici, starší grafiku, a pod. Na Win by to
zvládl, ale na Linuxu mu to musí udělat někdo, kdo tomu alespoň trochu
rozumí. Vim o čem mluvím, nainstaloval jsem Linux zedníkovi :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora