Re: OT: Termotiskárna Zebra se zasekává

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Úterý Duben 8 13:51:36 CEST 2014

Tiskárny Zebra používáme, ale popisovaný jev je pro mě nový. Náš tisk ale
probíhá po jednotlivých JOBech, takže 1 výtisk = 1 job.

Tipoval bych chybu v sw, buď firmware tiskárny nebo ovladače. Jaký jazyk pro
tisk používáte?

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jiří Majzlík Němeček <jirry na centrum.cz>
Komu: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 8. 4. 2014 13:39:17
Předmět: OT: Termotiskárna Zebra se zasekává

"Dobré odpoledne,

řešíme tisk etiket s čárovými kódy, používáme termotransferovou tiskárnu
Zebra GX430t.

Při tisku delších sestav (řádově 100 a více etiket) se tiskárna zasekne,
rozsvítí červenou LED a samozřejmě přestane tisknout. Bohužel i přestane
komunikovat, takže ani pomocí diagnostiky nemůžu říct, co se vlastně děje.

Po otevření/zavření krytu se tisk znovu rozeběhne - někdy od začátku,
někdy pokračuje tam kde skončil. Obvykle ale netiskne dlouho a množství
dotisknutých etiket se snižuje, až se tiskárna rafne úplně a musí se
vypnout čudlíkem. Když funguje komunikace, registr chybových hlášení je
prázdný. Připadá mi to, jako by se něco někde přehřálo, ale to umí
tiskárna diagnostikovat, tak by to snad řekla.

Tiskárna je skoro nová, lépe řečeno už je tam druhá, která vykazuje
stejné chování. Zpočátku ale fungovala normálně. Nechce se mi věřit, že
bychom měli smůlu na dva špatné kusy.

Otázka zní - nemáte někdo zkušenost, jak se tyhle menší tiskárny chovají
při dlouhém tisku? Vím, že na nich není problém udělat x tisíc tisků za
den, ale jestli jim nevadí zatížení bez přestávky.

A otázka druhá - pokud jim vadí zátěž v kuse, jak to řešit? Snížit
rychlost tisku nepomáhá. Rozdělit sestavu na menší kusy se prakticky nedá.

Díky za nápady, JMN