Re: [OT] RE: Utěsnění děr v rámech oken

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 8 12:22:58 CEST 2014

 8.4.2014, 12:16:32

V kazde lepsi sroubarne, nebo obchode s nabytkovym kovanim prodavaji
plastovekrytky na srouby, V mnoha velikostech i barvach. Staci
prilepit pres diru.
IMHO i ta lepici paska muze vypadat celkem slusne, pokud bude v barve
ramu a pokud se z ni vystrihne pekne kolecko. A pokud se, misto bezne
pasky pouzije 8-leta reklamni folie, nejspis to i bude mit zivotnost
na urovni poloviny zivotnosti okna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz