Re: OT: přechod z XP na Linux

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 8 10:46:40 CEST 2014

To bude skor tym, ze tie bankove programy su castokrat nafuknute bazmegy
vyuzivajuce rozne "fancy" technologie, programovo ignorujuce nielen W3C
standardy, ale niekedy aj zasady slusnosti voci zakaznikovi...

Nie zeby som nechapal priciny, preco je to tak, len ma to hneva. Ale aj v
tomtom mi je jednoduchsie sa frfluc prisposobit, nez menit banku...

wek