RE: OT: přechod z XP na Linux

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Duben 8 09:08:00 CEST 2014

Nejak nerozumiem tomu preco banku zaujima operacny system.
Mala by sa predsa starat o browser v ktorom banking bezi
Beriem to ako diskriminaciu a do tejto banky nikdy nepojdem :)
Az do odstranenia cerveneho napisu.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan Kratochvíl
Sent: Tuesday, April 08, 2014 7:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: přechod z XP na Linux

Přidám jednu svou zkušenost. Matce jsem dal Ubuntu již před několika lety a nic vlastně nepoznala, protože používá Firefox, Thunderbird a Openoffice což je vše součástí. Jediné co bylo trochu problém byl přechod na plochu "One", který jsem obešel tím, že se loguje do Gnome a vlastně tak jediný rozdíl proti XP je v tom, že má lištu jak nahoře tak dole. Jediný s čím občas zápasí je špatný pocit na internetovém bankovnictví například u čsob kde červeně svítí hláška, že systém linux není podporován, ale vše funguje, protože je to prohlíženo firefoxem.
Milan