OT: přechod z XP na Linux

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Duben 7 23:23:30 CEST 2014

Myslel jsem to tak, že když přecházíte, tak se stejně musíte učit nový systém a někdy i aplikace.
Když jsem přecházel z NT 4 na XP, tak jsem nebyl schopen nastavit síť, protože jsem nenašel příslušný dialog. Takové ...
frustrující ...

Mimochodem, PC je univerzální stroj. Univerzální stroj nelze unifikovat, to pak přestane mít svoji hlavní výhodu,
univerzálnost. Lze ho kodifikovat k danému účelu, to ano, ale nelze to pak zpětně vztahovat na ostatní typy úloh a ovládání.

Dne 7.4.2014 21:38, Petr Labaj napsal(a):
> Neni. U Windows 8 mate proste Windows 8.

No právě. Ein System, Ein Contol, Ein creator.

Nic pro mě :-)
Jednota a diverzifikace musí být účelná a ne kontraproduktivní/účelová.

> Ale u Linuxu mate k dispozici desitky az stovky distribuci a jejich odnozi a modifikaci.
> No a to je prave problem, ktery BFU desi a odrazuje.

Ale houbeles. Přeháníte o řád (u distribucí i modifikací). A když chcete win ovládání, co vám brání?
Největší rozdíly jsou v GUI. Některé distribuce jsou určené ke specifickým účelům.

BFU děsí kde co, jen ty děsivé věci moc ne :-(

:-) Podle vaší definice (odnoží) distribuce jsem vytvořil jednu windousovou. Lokální ajták ji odmítal spravovat, že s tím
neumí. Bylo tam jen pár základních modifikací a prográmků pro snažší použití. A to jsem nepřišel na to (nestálo mi to za
to) jak přsunout zavírací křížek doleva :-)

> Svoboda a mnoho moznosti neni pro vsechny, jak v zivote, tak v software.

Toto je pravda, která vzbuzuje depresi až hrůzu :-(