přechod z XP na Linux

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pondělí Duben 7 23:15:57 CEST 2014

Zas až tak bych tomu sledování nevěřil. Canonical dost přesně
specifikuje jaká data ho zajímají a jak s nimi hodlá nakládat
( http://www.ubuntu.com/privacy-policy ). Naproti tomu Stallman (první
výsledek z odkazu p.Lukeshe) píše, že pokud necháme vyhledat lokální
soubor pomocí Ubuntu desktopu, pošle to příslušný dotaz kamsi na server
Canonical.
Tak jsem spustil wireshark a zkusil jsem to. Nic se neděje. Takže
Stallman má buď počítač nějak zavirovaný nebo lže.

Takže i já Ubuntu používám a používat budu i nadále dokud se moje
paranoia nezhorší. Pak už zbývá jen LFS, což je těžký masochizmus.

Jinak - co se týče Unity, taky mě to dost rozhodilo. Ale za pár dní jsem
si zvykl a nepřijde mi to jako úplná blbost.

Mrazík