OT: přechod z XP na Linux

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Duben 7 21:20:17 CEST 2014

Vybrat? jednoduše viz :
http://futurist.se/gldt/
a vyberte si obrázek. jak vidíte, historicky nejsilnější jsou debian, RedHat a slackware. Pak suse a ubuntu :-).
Není to až tak hrozný, jak se jeví na první pohled :-D

Jen pár poznámek: pokud ubuntu, tak LTS verzi (jen z doslechu, nikdy jsem ubuntu naživo neviděl, jen slyšel uživatele).

Jinak preferujte stabilní verze.

Pokud chcete stabilitu nejméně na dva  roky tak asi Debian, ale obtížněji se to začátečníkovi nastavuje, přeci jen je to
primárně (ale ne pouze) serverová distribuce (osobně ho používám už ... hodně dlouho).

Pokud chcete opravdu stabilitu, tak BSD :-)

K windows look

strýček google

linux like windows xp theme

a vybrat si.

No, ono to je vlastně jedno, jestli člověk přechází na z XP na win 8 nebo na něco jiného :-)

ced