OT: Nahrazky pojistek

Halen halen na seznam.cz
Pondělí Duben 7 20:59:48 CEST 2014

Poznámka, chybí mě tam vysoustružená pojistka z mědi náhražka keramické
pojistkové vložky (jak bývaly ty šroubovací) ta z mědi by dala tak 2000A
určitě.

Je to historka z jednoho JZD, kde měli problém s pojistkama - neustále
jim hořely. No, tak místní úderník co uměl na soustruhu, vysoustružil
nové pojistky - celé z mědi. Udělal jich rovnou víc. Fungovaly
perfektně. Víc jich bylo prý proto, aby se kdyžtak vyndaly a daly
chladit do kýblu s vodou. Byly to pojistky snad na nějaký fukar sena
nebo kýho čerta.

Honza