Re: OT: přechod z XP na Linux

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Duben 7 20:47:58 CEST 2014

Jelikoz tento problem rovnez resim, tak jsem zajasal nad dobrou radou a
vami doporucenou stranku vlezl.
Tam ctu, ze "Linux Mint 16 Petra je nejaktualnejsi vydani". Drobnou vadou
na krase vsak je, ze zrovna toto vydani v seznamu ke stazeni nevidim. Za to
tam vidim 11 verzi. Hmm, prima - a jak si ma BFU jako ja vybrat? Popravde -
to je to, co mi na linuxech douhodobe vadi. Hromada hlavnich distribuci, 2
hromady vedlejsich a odnozi... Ja nechci travit zivot zkoumani "ktera
distribuce, ktere prostredi, ktere.....". Ja to chci spustit (v tomto
pripade u mamky) a nestarat se:(

PS: toto neni vytka vuci vam, Vlado, vy se snazite poradit. Je to jen
takovy obecny povzdech:(
Marek