OT: přechod z XP na Linux

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Duben 7 19:45:09 CEST 2014

Zdravím,
  na rozdíl od *dows je mezinárodní podpora v *IXech zahrnuta již desítky
let :-). Nesmírně jsem se divil, když moji *dows kolegové potřebovali ty
či ony jazykové verze svého oblíbeného OS a já jen specifikoval jazyk
při vytváření nového uživatele, např. česky, rusky, litevsky... a vše
fungovalo na jedné instalaci, s jednou sadou písem, chybových hlášek,
popisů ikon atd.. Takže o češtinu se nebojte, určitě tam bude. A angličtina
taky! A naráz :-) ! Může se stát, že bude chybět v nějaké konkrétní
aplikaci, ale to se u *dows může stát také, že ?
  Zdraví Pavel