OT: přechod z XP na Linux

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pondělí Duben 7 19:42:37 CEST 2014

Ač neprofík, také si dovolím.
Na svůj vysloužilý NTB jsem malýmu nainstaloval UBUNTU.
S Linuxem jsem neměl žádné předcházející zkušenosti, přesto všechno
proběhlo bez problémů.
V základu je tam Firefox, Libre Office, nevím jestli i Thunderbird, nebo
jsem ho doinstalovával.
Každopádně to nebyl problém. Stejně jako VLC Media Player a Gimp.
To je výbava se kterou většina běžných uživatelů v pohodě vystačí.
Je tam podpora češtiny a na webu je podrobný popis jak doinstalovat doplňky.

Honza