cidlo CO2 MG811

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pondělí Duben 7 14:31:22 CEST 2014

Merim to osciloskopem, kolik ma sonda vstupni odpor netusim.
Ale mohl by to byt klidne tento problem

Zkusim postavit zesik a uvidim

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: 7. dubna 2014 10:18
To: HW-news
Subject: Re: cidlo CO2 MG811

Primo s timhle cidlem sice zkusenost nemam, ale je to prakticky stejne jako
cidlo od Figara.
Vypada to na vadny senzor. Uz jsem mel 1ks ve varce, ktery se choval
vylozene podobne, respektive hur.

Jeste dotaz a cim to merite? On totiz i multimetr s 10Mohm vstupem ten
senzor pretezuje a merena hodnota je hausnumero. Aby to cidlo nahodou nebylo
dobre, ale merici metoda spatna.
Vstupni impedance meraku ma byt >100Gohm.

Funkcni schematko je obite z datasheetu, viz priloha.

JURP