elektro stavebnice

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Duben 7 11:29:00 CEST 2014

Zdravím,
  to je celkem běžný případ.
  Kdysi jsem měl dělat korekturu překladu uživatelské dokumentace ústředny
Alcatel 4300L (používané v armádě). Prvotní manuál byl ve francouzštině,
z něj to kdosi (ne u nás) přeložil do angličtiny a z té někdo již u nás
vytvořil český překlad.
  Já dostal ke korektuře ten překlad překladu, ale jen bez originálu. Vzdal
jsem to, protože to prostě nešlo.
  Pár perliček z překladu "chybovníku" ústředny:
  - Příliš mnoho klouzajících rozvaděčů
  - Klíč prázdný v přípojkové skříni
  - Kovový kruh krátký
  - Základní kombajn mimo provoz
  - Opakované spouštění bicyklu se nezdařilo
  Více už se nepamatuji, ale stálo to fakt za to :-).
Zdraví Pavel