OT: Rezanie V drazky do DPS

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 5 22:29:09 CEST 2014

Nejsou to tyhle klestiny ?
http://www.ebay.com/itm/Brass-Collet-Fits-For-Dremel-Rotary-Tool-1mm-1-6mm-2-3mm-3-0mm-3-2mm-Chuck-Set-/281267476295

PL

**********************************

From: "Radek Benedikt" <benedikt na lphard.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 05, 2014 8:40 PM
Subject: Re: OT: Rezanie V drazky do DPS

Je to "kompatibilni" s Dremel Trio, naradi ma stopku 3/16", klasické
mikro mářadí ma ale 1/8". Dají se sehnat prislusne klestiny, napr.
http://www.testntools.co.nz/dremel-trio-collet-adapter-for-3-2mm-1-8-shank-accessories-p30749.html
Chtelo by je ale sehnat za rozumnejsi cenu. Tahle je vetsi nez od
Bosche. Pokud nekdo ma tip, privitam popostrceni spravnym smerem. Libil
by se mi i vykres te klestiny.

Radek (hw2cz)