OT: Rezanie V drazky do DPS

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Duben 5 20:40:27 CEST 2014

Je to "kompatibilni" s Dremel Trio, naradi ma stopku 3/16", klasické
mikro mářadí ma ale 1/8". Dají se sehnat prislusne klestiny, napr.
http://www.testntools.co.nz/dremel-trio-collet-adapter-for-3-2mm-1-8-shank-accessories-p30749.html
Chtelo by je ale sehnat za rozumnejsi cenu. Tahle je vetsi nez od
Bosche. Pokud nekdo ma tip, privitam popostrceni spravnym smerem. Libil
by se mi i vykres te klestiny.

Radek (hw2cz)