OT: Rezanie V drazky do DPS

Sobota Duben 5 19:06:26 CEST 2014

Muzu se plest, ale myslim, ze nevic rozsirena je v takhle malych velikostech
stopka 1/8" = 3.175mm, tak kdyz to neni uvedene, bude to asi tohle.
Nicmene mel jsem v ruce nejakou sadu takovychhle malych frezek a k nim byly
v krabicce jeste ruzne klestiny zhruba od 1mm do 5. Podivejte se, jestli pod
tou matkou neni ta klestina vymenna, ze byste presel na tu velerozsirenou
1/8.

Ale berte me s rezervou, ja rozhodne nejsem v tomhle smeru dost zbehly.

D.O.