CAN licence.

Slavomir Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Duben 5 15:01:49 CEST 2014

Zalezi kolko tych adries je potrebnych. Ak sa za dva roky
dostanete k povedzme stovke adries, tak je myslim lepsie kupit
IAB rozsah (po novom MA-S) priamo od IEEE
http://standards.ieee.org/develop/regauth/oui36/index.html

Slavo T.