[OT] Lednice - jakou koupit?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Duben 4 09:41:33 CEST 2014

Zatim nejspolehlivejsi spotrebic (tukytuk) je lednice Gorenje - mame ji
od roku 2002 - je to cca 2m hovado se dvema kompresory, ctyrsuplikovy
mrazak a digitalni termostat. Staci ji jednou rocne odmrazit. Jedine co
dela tak "prdi". ;-)

Bohuzel jak jsem se dival tak dvoukompresory a velkym mrazakem se snad
uz ani nedelaji.

Jinak za me osobne je Zanusi nejvetsi srac co se vyrabel - jak tu co
jsem mel - uslo chladivo a pak neustale blbnul kapilarni termostat. To
same u nasich.

Radek Vicek