CAN licence.

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Duben 3 10:56:24 CEST 2014

Pardon, to jsem nepochopil, ale stale existuje moznost pouzit CANopen, ktery
Bosh nevlastni. Jinak muzete zkusit s nekym se dohodnout, napriklad fy
Vector je velice pruzna a ochotna. JM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Štengl
Sent: Thursday, April 03, 2014 10:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: CAN licence.

Děkuji, to je sice použitý design,  ale domnívám se  že tento design neřeší
CAN licenci pro komerční použití (zejména při prodeji FPGA designu, jehož je
tento CAN design součástí).

  Mě jde právě o tu licenci, jsem přesvědčen, že se musí nějaký extra
poplatek platit BOSHi. Ale 10K licencí je moc, tak se snažíme sehnat menší
balík.

Nebo se mýlím?

ced