Re: OT Volna mista na tabore

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Čtvrtek Duben 3 08:44:38 CEST 2014

Dobrý den,

určitě bych o tom uvažoval, ale máme stejný problém, jako kolega. Ve stejném termínu jede s vodáckým oddílem. S klukem jsem o tom nemluvil, ale zřejmě by byl pro, protože na kole jsme rádi, do elektriky trochu vidí a fyziku a chemii poslední dobou doslova žere a hodlá si zařídit laborku i doma. No, tak snad za rok, protože ve vodáku by už musel dělat instruktora a do toho se až tak moc nehrne. Jinam na tábor už takhle "staré" většinou nechtějí.
Každopádně díky za inspiraci na téma "kam s ním" :-) a zřejmě se ještě někdy ozvu.

Zeman