RE: prevodník Pt100(0) Ni na RS485

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Duben 2 16:31:50 CEST 2014

Dobry den,
ja pro stejny ucel pouzil cidla sensit PT1000.
http://www.sensit.cz/shop/

Pracovni teploty v lete teplovodniho kolektoru jsou klidne 140C.
Stagnacni teplota dle dokumentace je 200C.
Teplota v nadobe bezne 95C.

Jako zajimava alternativa

http://eshop.technoline.cz/programmable-relay-xlogic-easy/298570-rozsirujici
-modul-elc12-e-pt100-12-24vdc-2-kanaly-pt100

Nicmene to chce vyzkouset.

S pozdravem

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158