prevodník Pt100(0) Ni na RS485

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Duben 1 18:07:49 CEST 2014

Zdravím,

zrovna si tu osahávám skvěle vybavená PLCčka od IDECu FT1A
Ethernet,16DI,8DO,displej,volitelně RS485, síťovatelné po ethernetu  za
zajímavou cenu - mají však jednu nevýhodu, nemají analogové vstupy - resp.
mají ale jen 0-10V. Programově je to úplně jinde než třeba LOGO od Siemense
a za lepší cenu. Potřeboval bych však připojit nějaké teploměry, na to můžu
použít buď RS485(Modbus)nebo Ethernet (Modbus TCP) - potřeboval bych tip na
nějaký převodník. Už jsem se díval na Elsaco SAIO nebo Papoucha nebo Orbit
ale vychází o dost draho. Líbil by se mi modul tak se 4 vstupy do 3-4kkč.

Jestli vás něco napadá, sem s tím. Zatím to mám na hraní,ale rád bych s tím
rozjel bazén se soláry :-)

Jara