mikrovlnne pohybove cidlo s velkym dosahem

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Září 29 10:56:36 CEST 2013

	A pro ty co neveri ani pokladni v samoobsluze a nakup si musi
"namackat" na pokladne sami bych doporucoval inspiraci v EPE (Everyday
Practical Electronics) konkretne 12/2008, 1/2009 - Radar Speed Gun

Radek (benedikt2hw.cz)