mikrovlnne pohybove cidlo s velkym dosahem

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Neděle Září 29 07:21:42 CEST 2013

Tyhle čidla muze rušit wifi na 5,8Ghz. Před časem jsem měl na domě
světla s tímto čidlem a rozsvěcela  se jak chtěla. Zjistil jsem, že na
to funguje sousedovo připojení na internet, kde poskytovatel používá
frekvencí blízkou 5.8Ghz. Blikající cedule u silnice používají frekvence
kolem 24Ghz, alespon to ukazuje antiradar.