Elektormotor s prevodovkou 12V 180Ncm cca 60ot/min?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Září 28 18:35:37 CEST 2013

On Sat, 28 Sep 2013, Draček Fráček wrote:

> Koncaky by v podstate stacily, problem je,
> - dvirka pro kachny slepice a husy jsou ruzne velka a zvedaji se ruzne
> vysoko, vysku zdvihu nastavuje uzivatel, Pokud je informace o absolutni
> poloze tak to zvladne tlacitkem od ridiciho panelu
> Koncaky jsem take zvazoval,ale neprisel jsem na jednoduse nastavitelne
> reseni koncku,ktere by se daly umistit k pohonu.

No ja bych se taky drzel elektrickeho reseni a pneumatiku bych do toho
netahal. Ja otvirani a zavirani slepic resil pomoci SMR300-100 s 30sec
prevodovkou. Na ose ma pridelany buben z trubky a na nem pasky ze stareho
metru a ty pasky jsou pridelane na posuvna dvirka. Takze buben se otaci
a bud zveda nebo spousti. Diky tomu bubnu mam necelou otacku na zdvih
30cm, takze koncaky jsou u bubnu a na bubnu jsou z boku stelovatelne
prstiky ktere mackaji koncaky. Diky tomu jsou dole ve spine jen dvirka.
Maka to uz >10let bez problemu. Ale nevidim zpusob jak to udelat pod
500Kc ;-)

> (hlinik), ale jsou to dalsi draty a i kdyz uzivateli 5x vysvetlite princip
> tak to nakonec stejne zapoji, nastavi blbe nebo nejpozdeji za tyden bude
> stehovat husy misto slepic a otravovat s prestavenim koncaku. Pokud to ma
> byt stavebnice tak musite resit nejake pouzdrejni koncaku atd.
> Zkratka mi  potenciometr prisel jako lepsi volba, ale jak rikam bylo to
> reseni pro jedny dvere kde vse bylo v jedne krabici.

No kdyz to chcete mit stelovatelne na dalku tak holt potenciometr, ale
nebojite se ze casem zacne "chrastit" a bude ukazovat kraviny ?