Elektormotor s prevodovkou 12V 180Ncm cca 60ot/min?

Sobota Září 28 14:33:04 CEST 2013

Koncaky by v podstate stacily, problem je,
- dvirka pro kachny slepice a husy jsou ruzne velka a zvedaji se ruzne
vysoko, vysku zdvihu nastavuje uzivatel, Pokud je informace o absolutni
poloze tak to zvladne tlacitkem od ridiciho panelu
Koncaky jsem take zvazoval,ale neprisel jsem na jednoduse nastavitelne
reseni koncku,ktere by se daly umistit k pohonu.
Koncaky na dverich jsem puvodne zvazoval bud optozavoru a diry ve dverich
nebo spise magnet ve dverich a hall ci jazyckove rele na vodici liste
(hlinik), ale jsou to dalsi draty a i kdyz uzivateli 5x vysvetlite princip
tak to nakonec stejne zapoji, nastavi blbe nebo nejpozdeji za tyden bude
stehovat husy misto slepic a otravovat s prestavenim koncaku. Pokud to ma
byt stavebnice tak musite resit nejake pouzdrejni koncaku atd.
Zkratka mi  potenciometr prisel jako lepsi volba, ale jak rikam bylo to
reseni pro jedny dvere kde vse bylo v jedne krabici.

Martin