Soft start (nejen) pro mikrovlnku

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Sobota Září 28 10:35:27 CEST 2013

Kamarad u nas ma truhlarskou dilnu a taky mu vypadavaly jistice B pri
zapinani riznych stroju. Navrhl jsem mu to vymenit za C. EON (jizni
Morava) se nejprve dost cukal, ale tak dlouho jsme otravovali, ze to
nakonec povolili. Trvalo to nekolik mesicu.
Argumentovali tim, ze je daleko od trafa a ze budou nastavat poklesy
napeti v jeho okoli a budou si stezovat ostatni lide.
Jenze u nas je vedeni NN kompletne nove (asi 8 let), nove trafo, nove
vedeni 22kV. Dokonce prijeli a provadeli u nej a v okoli nejake mereni
impedance vedeni a poklesu napeti. Ale povolili to.

Martin Hanek