Elektormotor s prevodovkou 12V 180Ncm cca 60ot/min?

Sobota Září 28 09:14:49 CEST 2013

Prevodovka vypada uvnitr takto
http://www.islproducts.com/motors_pdfs/spur_geared_motors/RB35C.pdf
http://www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/225000-249999/227560-da-01-ml-GETRIEBEMOTOR_RB_35_1zu100_de_en.pdf
Prevod je 1:100 a ja tim ani intenzivnim tahnim za navijene lanko pootocit
nedokazu a to ani desetinasobkem sily ,kterou dokaze vyvinout bremeno s
kterym to hybe. Jinak receno pro me je tato sestava samosvorna :-)