mikrovlnne pohybove cidlo s velkym dosahem

Pátek Září 27 21:57:56 CEST 2013

Koukám po venkovních pohybových čidlech, infra chodí tak do 12m a
mikrovlnná co jsem našel, do 8. Potřeboval bych tak 20-30m a kdyby to
chodilo i v mlze, takže raději ty mikrovlny. Mikrovlnná čidla co jsem
našel, mají vyzařovací úhel 360 st, mě by stačilo tak 45.
1. nevíte někdo o čidlech s větším dosahem?
2. když to chodí na 5,8 GHz, dal by se tomu vyzařovací diagram
natvarovat nějakým jednoduše ohnutým (ideálně rovným) kouskem plechu?
Bylo by to vzhledem k vyzářenému výkonu ještě legální? Píšou tam že
vysílač má pod 10 mW.

Anděl