Tajuplná odporová síť WRD 307C

Pátek Září 27 17:22:20 CEST 2013

Dobré odpoledne,

	to je také přesně ten důvod, proč sháním nový :-) Jinak zapojení se dá
z originální dokumentace k PU510 najít, ale kdyby byl originál, bylo by
to lepší. Protože oprava nepospíchá, tak budu ještě hledat. Třeba někde
budou. Důležitá informace pro mne byla to, že nemám hledat jenom
odporovou síť ale hybridní integrovaný obvod.

	Saša Svobodová