Soft start (nejen) pro mikrovlnku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 27 13:13:56 CEST 2013

On Fri, 27 Sep 2013, petr.lupinek na synthesia.cz wrote:

>     >Neexistuje neco profesionalniho co by omezovalo proudovy naraz
>
>     Kdysi jsme meli problem pri najizdeni casti serverovny, pomohlo seriove vrazeni tlumivek...

Nemate nejake konkretnejsi udaje jak jste to vyresili ? Myslim napr.
kam presne byly ty zapojeny ty tlumivky (faze,nula, nebo nejake
komplikovanejsi zapojeni) , jak byly velke a jaky proud ty spotrebice
odebiraly a s jakymi jistici to delalo problemy ?

Ja bych se bal ze kdyz dam do faze tlumivku tak az budu chtit vypnout
nejaky silny spotrebic tak mi bud shori jeho vypinac nebo to vygeneruje
napetovou spicku ktera zlikviduje ty ostatni spotrebice.