Soft start (nejen) pro mikrovlnku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 27 11:19:12 CEST 2013

 27.9.2013, 11:11:48

13A asi nebude hlavni jistic. Ano muze se stat, ze pri zamene
13/B->13/C dojde k naruseni koordinace jisticu a misto bytoveho
jistice, bude vypadavat jistic hlavni.
Da se to cele spocitat nebo odsimulovat pomoci softu jako je Sichr nebo
Pavouk, jen je treba znat detaily proveni instalace v tom dome a
trochu se tomu venovat, ale v realu asi stejne dojde na sroubovak, neb
je to rychlejsi a jistejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz