Soft start (nejen) pro mikrovlnku

Pátek Září 27 08:07:30 CEST 2013

Je tam jistič 13A / B, na nějaké pokusy zatím nebyl čas, mikrovlnku jsem
otevřel a nic zvláštního (studěňák apod.) jsem v ní neviděl. Je
elektronická, vyhození jističe nastává při zapnutí, tj. stisknutí tlačítka
start. Zvláštní je, že pokud se tlačítko zmáčkne opatrně, tak jistič spíš
nevypadne, pokud se do něj uhodí rázně, tak spíš vypadne, ale berte to s
rezervou může to být náhoda. Když jsem nechal troubu běžet a bouchal do ní
ze všech stran, tj. zkoušel jestli není citlivá na otřesy, tak jistič držel.

Ještě zkusím vyměnit jistič za 16A / B, až tam příště pojedu.

P.K.