Soft start (nejen) pro mikrovlnku

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 26 13:38:58 CEST 2013

Dne 26.9.2013 13:31, Jan Waclawek napsal(a):
> Nie, lebo potom nedozehli *nase* veci...
pokud je zehli u sebe doma tak samozrejme, ale pak by je mela zehlit
svoji zehlickou

> No, mozem skusit natiahnut predlzovacku z okruhu, kde nie je chranic... :-P
nejlepe 3x400V - bude zehlit rychlejc aby se ji to nepalilo

> Vazne, je mozne, ze to je v snure? To by sa teoreticky mohlo oplatit
> vymenit. Ako to zdiagnostikovat? Ta zehlicka vyzera, ze je pomerne lahko
> rozoberatelna, a inak je v pomerne dobrom stave...
>
> Ako sa k takemuto niecomu stavaju profi servisy?
no ja neverim, ze by prosoupanou snurou neco utikalo mimo obvod...moze
zena je na snury prase, neustale na ni ma smycky (jak je snura
zkroucena), ktere se utahujou az pak uz nejdou narovnat a tak se ta
izolace zlame. Jednu snuru jsem vymenil a rekl ji, ze ji musi
narovnavat. Nechal jsem tedy snuru dojit do stavu, kdy se pomerne mocne
zablesklo (k moji radosti) v ramci vychovy k zodpovednosti. Zabralo to
na cca jednu snuru, kdy si davala bacha. Ted ma novou zehlicku a uz ji
zase otrnulo...
V kazdem pripade pokud se da zehlicka slusne rozebrat je to oprava za
par korun a par minut.