Soft start (nejen) pro mikrovlnku

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Čtvrtek Září 26 09:06:24 CEST 2013

Trafo v mikrovlnce není zaplé pořád, zapíná se v cyklech podle
nastaveného výkonu. Ve dveřích bývá spínač, který při jejich otevření
nedříve vypne přívod do trafa a pak ho pro jistotu skratuje druhý
spínač. Pokud se otevřou dvířka za chodu ve správný okamžik dostatečně
rychle, první spínač se nestihne uplně vypnout a je tma.