Tantalove kondenzatory (Arduino v plamenoch)

Středa Září 25 10:12:43 CEST 2013

stejně nechápu - to se tantaly při výrobě neformují? U Al elitů to snad
byla samosřejmost - nevím, jestli ještě je. Dokonce se říkalo že když je
zařízení mi o provoz, mělo by se občas zapnout nebo pak po hodně dlouhé
době bez napětí formovat elity postupně. Ale to bylo ještě v době, kdy
se tyhle věci dělaly poctivě :-)
Anděl