OT Tepelny vymenik pro prutocny ohrev TUV - cisteni

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Září 25 10:01:44 CEST 2013

Cele zarizeni jsem rozebral a vymenik je ted naplneny kyselinou citronovou, ale nezdal se mi nejak moc zaneseny. Kdo vi ale co je uvnitr, tam kde se potkavaji “vysoke” teploty.

Jinak se jedna o toto http://www.solarpower.cz/pdf/FWS30.pdf

Do nadrze se podle me vracela studena voda, ale je mozna ze jsem se prehledl, nebo na trubku nesahl ve sprany moment, ono taky v 10 vecer s nastvanou manzelkou za zady se blbe testuje ☺
Cerpadlo se zda byt v pohode, otaci se volne, je ciste.
Vecer jsem jeste zkousel termohlavici aby nevstupovala zadna regulace, ani tak zadna zmena.

Pavel

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Záruba
Sent: 25. září 2013 4:42
To: HW-news
Subject: Re: OT Tepelny vymenik pro prutocny ohrev TUV - cisteni

Kyselina citronová pomůže, běžně ji používáme na vyčištění vnitřku bojlerů.

Druhou část dotazu jsem nepochopil. To je udělané tak, že tam máte výměník, jednou stranou prochází užitková voda (to je ta zanesená) a druhou je pomocí oběhového čerpadla proháněna voda z nádrže? Pokud je to tak, pak by pochopitelně směšovák pomohl. Nemáte ale závadu v oběhovém čerpadle? Pokud pustíte vodu, vrací se z výměmíku do nádrže voda skoro studená nebo je teplá. Pokud je teplá, je výměník zanesený. Pokud studená, neobíhá Vám voda mezi výměníkem a nádrží..
Martin Záruba